2016. november 1., kedd

Folyami kavicsok

Az elmúlt félévem-évem nem a kézműveskedésről szólt, mondhatni, enyhén megrekedtem vele. Még jó, hogy van két tündéri Barátnőm, akik azért folyamatosan mutogatták a szépséges műveiket, így én is reménykedtem hátha egyszer visszatér belém a lélek :)
Miután sokszor úgy éreztem, elvesztettem a fonalat, és ez egyes barátnős szeánszokon be is igazolódott, Kata folyamatosan mondogatta, hogy fonjál, fonjáááál és biztatásképp tolta a szemem elé a szebbnél-szebb fonalait.
Könnyű azt mondani....valahogy nem vitt rá sehogy a hangulatom, inkább olvastam, rengeteg könyvön vagyok túl az elmúlt hónapokban. :)
Aztán a szegedi közös kiruccanásunk után, megtört a jég, azt hiszem. Azóta ugyanis befejeztem Zsuzsa előző posztban mutatott egy éve pihenő fonalát, és itt mutathatom a másikat.
Erika adta még ezt a szép gyapjat valamikor jóóóó régen, és csücsült a dobozban a többi mellett. Ő festette, az alap egy szürke merino gyapjúszalag. Várta a sorát, ezidáig. Az első választás ráesett, na gondoltam, uccu neki, haladjunk..
Persze nyilván, ha már annyit hallottam a fraktál fonásról, hát próbáljuk ki! Annyira szépséges volt a fonal ahogy a két külön szál szépen megfonódott. Ilyen gyorsan még sosem fontam meg 10 deka gyapjat.:)
Imádtam minden percét. Aztán jött a cérnázás, meg számomra a fekete leves..
Az én szépséges egy szálaimból, lett egy tarka-barka fonal, nemhogy homogénebb lett volna, szerintem ez tarkább, mintha simán összefonom. :D
Hát mint mondjak, rosszul esett, hogy így elbénáztam a színeket, de jöttek a barátnők, hogy márpedig elcseszett fonal nincs!
Így mire szépen feltekertem, kiöblítettem és megszárítottam már én is így gondoltam...
Ahogy fotóztam a kavicsos kövön, pont olyannak hatott, mint a sok kis apró kavics a víz parton, így ezt a nevet kapta. :)
Sajnos a képek nem teljesen szín hűek,de talán látszik a lényeg.
A végeredmény pedig 104 gr/304.8 méter kétágú fonal. Mellé kimaradt még 4 gr, amit navahoztam, így láthattam, milyen lenne ha...:) 












Na és, hogy mennyire indult be a rokka? Azóta kész egy újabb fonal, amit a következő posztban mutatok meg :)

Nincsenek megjegyzések: