2012. november 8., csütörtök

Heti fonós - Aranyhíd

Ez a fonalam már az előkészületeknél is azt juttatta eszembe, mikor a vízen megcsillan a nap. A napsárga, narancs és kék keveréke.
A Manópostától rendeltem a három különböző színű gyapjat, mert beleszerettem ebbe :)
Akkor még nem festettem, szóval ennek hiányában gondoltam, hogy majd én összehozom valahogy a három színt. Sokáig várattak magukra a gyapjak, a lányok kérdezték is, mi van már azzal a harsogó naranccsal, Kata is kölcsönadta már régen a kutyakeféjét. Erika adta meg a végső lökést, mikor megláttam a kis lilás sárga kártolt gyapjait.
Fogtam a kutyakeféket és összekártoltam egy adagot, már akkor is igazán szépségesek voltak.
Akkor már nem is néztem az eredetit, így utólag látom, hogy az sokkal kékebb, az enyémbe meg kb. egyformán van a színek mennyisége, így jóval színesebb lett a végeredmény, de nekem nagyon tetszik így is.








Aranyhíd: 100% ausztrál merino 198 méter/ 94 gr.

Mivel maradt még ilyen színű gyapjam, azt hiszem, azokat is összekártolom, hogy egy nagyobb adag legyen ebből a fonalból.

4 megjegyzés:

szaberka írta...

Hát ez káprázatos! És nagyon Kingás megint...:)

Kuruczné Marcsi írta...

Izgi, nagyon izgi... és mi lesz belőle? Ha már nagy adagot tervezel :)

KicsiKató írta...

Szuper lett!!!

King.art írta...

Köszi Lányok.