2011. május 24., kedd

Vásári apróságok

Vásárra készültem néhány aprósággal. Tényleg csak néhány, mert szinte 1-1 darab kistáska, ceruzatartó volt amit én készítettem, többre most nem volt időm :(
Legalább ezt is kipróbáltam, de arra rájöttem, hogy én nem bírom ezt a tempót, hogy rövid idő alatt sok egyforma fazont, más színnel elkészítsek. Nekem kell  a ráhangolódás, hogy elképzeljem milyen legyen amit varrok, ez a feszített tempó nem megy nekem. Tiszta ideges lettem tőle.
Szóval időben neki kell állnom, ha ilyenre készülök. :)







Gabinak, ezer hála és köszönet,hogy elvitte a portékáimat, az Övéivel, és Helláéval együtt.

2 megjegyzés:

Waldorf manófaktúra írta...

Szívesen vittem a gyönyörű munkáidat, Kinga! És a többiekét is!
A masnis kistáskába azonnal beleszerettem, amikor megláttam. Azt mondtam, ha nem viszik el a vásárban, akkor viszem én. De mint mondtam is, nagyon tetszettek a táskáid a nézelődőknek, vásárlóknak és mindkét farmertáska el is kelt. :-)

King.art írta...

Köszi Gabi, örülök, hogy tetszett, majd készítünk egyet neked is! :)