2011. május 20., péntek

Madaras tarisznyák

Végre sikerült postára adom a madaras tarisznyákat is, amiket Colette felhívására készítettünk. Majdnem 3 hete készen vannak, de a zsinórozáshoz hétvégén jutottam el, durva, de ez van.
Szerencsére a határidőbe még belefértünk.
Két tarisznyát készítettem, nem lettek a legszebbek, láttam egy-két szépséges tarisznyácskát a blogokban :), a gyerekeim így is le akarták nyúlni, így el mertem küldeni őket.
A harmadik kis tarisznyát, a kedves barátném-szomszédasszonyom készítette.
Így hárman indultak útra Colette-hez, akihez remélhetőleg már oda is értek.



Ezeket a hamburgerzsömléket csak azért mutatom, mert úgy örültem, hogy elsőre ilyen szépek lettek. Mondjuk, amit Limara blogjáról készítettem, még semmi nem volt rossz, azért féltem egy kicsit :))
Főleg, hogy Zorkának szerdán volt osztálykirándulás, és előtte este sütöttem meg, akkor még ettünk belőle hamburgert, másnap meg szalámival, zöldséggel töltve indult Zorkával Ópusztaszerre :)
Ja, és sütöttem kürtőskalácsot is, de arról nem készült kép :)

Nincsenek megjegyzések: