2008. október 7., kedd

Mamami-s kecskeméti minitali

Ma délelőtt sikerült összehozni a kecskeméti és környéki fórumtársakkal egy találkozót. A helyszín az Arborétum volt, reméltük az időjárás kedvez nekünk. Kicsit féltem ebben a borongós őszben majd nem sokáig tudunk maradni, de annyira gyönyörű idő és meleg volt, hogy délig haza sem indult senki. Akkor is csak muszájból :)
5 mamami és 5 bababi volt jelen a randevún. A résztvevők: Gemma, Duracellnyusza, Gabi, Rozmaring és én :) Nagyon örültem, hogy ennyien lettünk és hogy a környékről Ceglédről és Méntelekről is bejöttek a lányok. Örülök, hogy megismertelek végre benneteket, jó volt hasonló gondolkodású emberekkel beszélgetni, mégha sok idő nem is volt rá, mert közben a gyerekek után is menni kellett. Remélem, hogy nemsokára újra találkozunk. Néhány kép ízelítőül, a többit itt nézhetitek meg. Az utolsó képet csak a Kozy miatt tettem fel, végre ezt is kipróbálhattam, hátha egyszer egy Bamberoo-t is sikerül.

1 megjegyzés:

Jucuu írta...

Gerdát meg sem ismertem ebben a sapiban! :)) De jó lehetett nektek!